Veel gestelde vragen; staat uw vraag hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.
Hoe kan ik de rekening betalen?
We verzoeken u na afloop van uw bezoek uw rekening direct te pinnen. U ontvangt uw rekening in pdf per e-mail. Als pinnen niet mogelijk is, ontvangt u de factuur via Infomedics Medical Factoring.
Kan ik een offerte krijgen ?
U krijgt altijd een offerte bij een behandeling boven de 250€. Onder dit bedrag kunt u uiteraard om een offerte vragen.
Tarieven 2023
De door de overheid vastgestelde tandartstarieven vindt u op de website allesoverhetgebit
Bij bepaalde behandelingen komen nog techniekkosten bij. Tandtechniekkosten 2023 vind u hier.
Kinderen gewoon gaaf!
Op maandagmiddag zien we veel kinderen van 15.00-17.00 in het Gewoon Gaaf Preventie programma. Ook op andere dagen zijn kinderen van harte welkom.
Vergoeding van uw zorgverzekeraar?
U kunt uw rekening zelf bij uw zorgverzekeraar indienen als u een aanvullende tandartsverzekering heeft. Wij declareren niet bij uw zorgverzekeraar. Voor kinderen tot 18 jaar wordt mondzorg 100% vergoed vanuit de basisverzekering. Vergeet de facturen niet op te sturen of te uploaden op de website van uw zorgverzekering!
Infomedics: Regel het online!
Op de website van Infomedics kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan:
- Status van uw betaling controleren
Ga naar Infomedics.nl. U treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul het betalingskenmerk (cijferreeks) in die op rekening staat en controleer of uw rekening is betaald. Als dit niet het geval is kunt u direct betalen via iDEAL. - Kopie factuur opvragen
Ook zonder het betalingskenmerk kunt u een kopie factuur opvragen. - Betalingsregeling treffen
Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kunt u tegen kosten een betalingsregeling treffen. Online vindt u ook meer informatie over het Infomedics Betaalplan. - Veelgestelde vragen bekijken
Als u een vraag heeft, kunt u het antwoord vaak vinden onder veelgestelde vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics.op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).
Wat gebeurt er met uw gegevens?
Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics doet er alles aan om uw gegevens maximaal te beveiligen, uiteraard voldoen zij aan alle geldende wetten en regels rondom privacybescherming. Informatie over hoe Infomedics omgaat met de bescherming van privacygevoelige informatie vindt u op www.infomedics.nl.
Betalingsvoorwaarden Infomedics
In opdracht van ons verstuurt en incasseert Infomedics rekeningen voor de behandeling die u heeft gehad. Infomedics voldoet hierbij uiteraard aan alle (privacy) wet- en regelgeving, zowel de regels die van toepassing zijn op ons als zorgaanbieder, als aan de regels die vanuit de wet gelden voor Infomedics.
- Infomedics verwacht dat u de rekening betaalt vóór de vervaldatum zoals vermeld op de rekening.
- Als u de rekening niet voor de vervaldatum heeft betaald, dan bent u in verzuim zonder dat daarvoor een nadere ingebrekestelling is vereist. Omdat u het uiteraard vergeten kunt zijn, krijgt u een herinnering waarbij u wordt gevraagd de rekening alsnog te voldoen, binnen 15 dagen nadat u deze heeft ontvangen. Mocht de betaling binnen deze gestelde datum uitblijven, dan brengt Infomedics rente en incassokosten in rekening.
- Infomedics mag uw betaling eerst in mindering brengen op de incassokosten, vervolgens op de in rekening gebrachte rente en tenslotte op het oorspronkelijke bedrag van uw rekening.
- Wanneer u een klacht indient of zich inschrijft bij een andere zorgaanbieder, dient uw rekening nog steeds betaald te worden. Uw betalingsverplichting kan door uitschrijving niet worden opgeschort.
Hoe kan ik mijn gegevens laten wijzigen?
Bij voorkeur ontvangen wij uw wijzigingen in (e-mail) adres en telefoonnummer per e-mail : info@rh12.nl Telefonisch kan uiteraard ook.
Hoe gaan we om met uw privacy en data (AVG) ?
U vindt hier onze privacyverklaring :
RH12 Privacy Reglement 2018 AVG
Wat doe ik met een klacht?
Vanzelfsprekend vinden wij dat erg vervelend. Legt u ons aub uw probleem voor! Meestal wordt de oplossing gemakkelijk gevonden. Wij staan open voor kritiek als wij de praktijk of onze service daarmee kunnen verbeteren. De klachtenregeling vindt hier via KNMT.